Shop Mobile More Submit  Join Login
Flames - Dark Blue by jbensch Flames - Dark Blue by jbensch
Yeah, yeah, yeah, more of the same.

Not everyone has graced this artist's gallery - so I'm sure it'll be new to someone ;)
Add a Comment:
 
:iconchillin51:
chillin51 Featured By Owner Nov 16, 2011  Hobbyist General Artist
Sweet,,
Reply
:icongwar666999:
GWAR666999 Featured By Owner Sep 4, 2011
Awesome
Reply
:iconjbensch:
jbensch Featured By Owner Sep 6, 2011
:D
Reply
:iconveraukoion:
veraukoion Featured By Owner Feb 9, 2008  Hobbyist General Artist
mmm... blue... black... shiny... oh, no, not shiny, but still... "2 outta 3 ain't bad."
Reply
:iconjbensch:
jbensch Featured By Owner Feb 9, 2008
They're a little shiny...:D
Reply
:iconvioletsteel:
violetsteel Featured By Owner Jan 19, 2008  Hobbyist General Artist
Great colours :)
Reply
:iconjbensch:
jbensch Featured By Owner Jan 19, 2008
:D Thanks!
Reply
:icontyffanyrotten:
tyffanyrotten Featured By Owner Dec 28, 2007
Love the colors on this one, looks awesome ;) Glad to see you submitting again.. hope all is well -- or on its way to getting better!
Reply
:iconjbensch:
jbensch Featured By Owner Jan 1, 2008
Admittedly it's a slow start but better than nothing, eh? ;)
Reply
:iconblood-stained-hands:
blood-stained-hands Featured By Owner Dec 27, 2007  Professional General Artist
snexy! now make it red n black n wide screen :P heheheheheheh
Reply
:iconjbensch:
jbensch Featured By Owner Jan 1, 2008
Hmmmm....we'll see...;)
Reply
:iconblood-stained-hands:
blood-stained-hands Featured By Owner Jan 2, 2008  Professional General Artist
*giggles*
Reply
:iconjbensch:
jbensch Featured By Owner Jan 3, 2008
;)
Reply
:icont3odor:
t3odor Featured By Owner Dec 27, 2007
niiice...we like 'em dark...the darker, the better...;)
Reply
:iconjbensch:
jbensch Featured By Owner Jan 1, 2008
Yay dark!
Reply
:iconwolf-lion:
wolf-lion Featured By Owner Dec 27, 2007  Hobbyist Traditional Artist
awesome flames :+fav:
Reply
:iconjbensch:
jbensch Featured By Owner Jan 1, 2008
THANKS!
Reply
:iconwolf-lion:
wolf-lion Featured By Owner Jan 1, 2008  Hobbyist Traditional Artist
no problem :D
Reply
:iconcrazedfox13:
crazedfox13 Featured By Owner Dec 27, 2007  Hobbyist General Artist
May your skills never become dull,
oh shogun of the flame.
Reply
:iconjbensch:
jbensch Featured By Owner Jan 1, 2008
LOL - THANKS!
Reply
:icongbensch:
gbensch Featured By Owner Dec 26, 2007
Nice Flames!
Reply
:iconjbensch:
jbensch Featured By Owner Dec 26, 2007
Thanks bro!
Reply
:iconreaper-of-the-dead:
reaper-of-the-dead Featured By Owner Dec 26, 2007   Digital Artist
Thats pretty freaking awsome! good job
Reply
:iconjbensch:
jbensch Featured By Owner Dec 26, 2007
Thanks - I'll have to do more..
Reply
:iconcaramac1:
caramac1 Featured By Owner Dec 26, 2007  Hobbyist Digital Artist
very nice!
Reply
:iconjbensch:
jbensch Featured By Owner Dec 26, 2007
:D THANKS!!
Reply
:iconblackbelt777:
blackbelt777 Featured By Owner Dec 26, 2007  Student Digital Artist
It's beautiful! haha Blue=Perfection!
Reply
:iconjbensch:
jbensch Featured By Owner Dec 26, 2007
Ha ha ha! Thanks! I like blue.
Reply
:iconblackbelt777:
blackbelt777 Featured By Owner Dec 26, 2007  Student Digital Artist
You're welcome. Well I LOVE blue! :lol:
Reply
:icontasukiseishi:
tasukiseishi Featured By Owner Dec 26, 2007  Hobbyist General Artist
Awesome!
Reply
:iconjbensch:
jbensch Featured By Owner Dec 26, 2007
:D Thanks!
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Photo
Download JPG 1600 × 1200




Details

Submitted on
December 26, 2007
Image Size
500 KB
Resolution
1600×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
20,234
Favourites
55 (who?)
Comments
31
Downloads
27,244
×